مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 فروردین 1401 ساعت 18:272022-04-20پزشكي

کمبود دارو اصلی ترین مشکل بیماران خلخال است 


مدیر غذا و دارو دانشکده علوم پزشکی خلخال گفت: کمبود داروی بیماران قلبی و بیماران پیوند کلیه اصلی ترین مشکل بیماران خلخال است.

- ، داور کاظمی عصر چهارشنبه در نشست با خبرنگاران در خصوص کمبود داروی بیماران خاص اظهار کرد: اصلی ترین مشکل بیماران قلبی و بیماران پیوند کلیه تأمین دارو بوده که کمبود آن برای این قشر مشکل ساز شده است.

وی به افزایش چشمگیر قیمت داروهای حیاتی بیماران اشاره و گفت: نزدیک به دو سال است که کلیه داروهای بیماران خاص، با هماهنگی دانشکده علوم پزشکی و همکاری داروخانه هلال احمر خلخال برای بیماران خاص تأمین و در اختیار آنان قرار داده می شود.

مدیر غذا و دارو دانشکده علوم پزشکی خلخال افزود: آزمایشگاه مدیریت غذا و داروی دانشکده علوم پزشکی آماده بهره برداری است و از نظر فضای فیزیکی این مرکز آماده انجام فعالیت های آزمایشگاهی غذا و دارو در شهرستان خلخال است.

کاظمی ادامه داد: مساعدت دارویی برای بیماران صعب العلاج و خاص از جمله تالاسمی، دیالیز، هموفیلی، ام اس، پیون کلیه، بیماری های بدخیم، پیوند اعضا، دیابت، سیروز کبد و نارسایی کبد در شهرستان تأمین و در اختیار بیماران قرار گرفته و سیر تأمین آن ادامه خواهد یافت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمبود دارو اصلی ترین مشکل بیماران خلخال است 

کمبود دارو اصلی ترین مشکل بیماران خلخال است